Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 15 ianuarie 2011

O vorba noua.....

 
Daca timpul zace in mainile tale,tu de ce il urasti asa de tare....dar zimi de te opresti la porti straine..cand poti sa stai la poarta ta..si sa astepti sa vina ei la tine...dar spune-mi...de ce te arunci in mania si tristetea lor..si de ce nu te gandesti la bucuria si la ce ai in momentul asta in viata ta...dar daca timpul te iubeste..tu ce ai sa faci?...dar daca te uraste?...o sa traiesti in melancolia decorului sinistru pe care il are atasat?sau o sa iubesti cat poti tu de tare..si o sa canti pe culmi inalte..si o sa te gandesti,ca maine vine ceva nou...ceva care trebuie primit cu bratele tale lungi si subtiri cu bucurie....oricum..trebuie sa te gandesti...si oricum ar fi...eu sunt langa tn....si daca pot..daca stiu...daca traiesc..inseamna ca te indrum..si te sfatuiesc...si ma bucur langa tn...pentru zilele de suparare sau fericire pe care timpul si decorul il ofera...
"Lipeste pasul tau de nisipul rece,pentru ca va ramane in inima pamantului ca un citat celebru"

Un comentariu:

  1. 2 poezii superbe pt gandurile tale:
    Nichita Stanescu

    POEM

    Spune-mi, daca te-as prinde-ntr-o zi
    si ti-as saruta talpa piciorului,
    nu-i asa ca ai schiopata putin, dupa aceea,
    de teama sa nu-mi strivesti sarutul?

    EMOTIE DE TOAMNA

    A venit toamna, acopera-mi inima cu ceva,
    cu umbra unui copac sau mai bine cu umbra ta.

    Ma tem ca n-am sa te mai vad, uneori,
    ca or sa-mi creasca aripi ascutite pina la nori,
    ca ai sa te ascunzi intr-un ochi strain,
    si el o sa se-nchida cu-o frunza de pelin.

    Si-atunci ma apropii de pietre si tac,
    iau cuvintele si le-nec in mare.
    Suier luna si o rasar si o prefac
    intr-o dragoste mare.

    RăspundețiȘtergere