Faceți căutări pe acest blog

marți, 16 noiembrie 2010

Drum de toamna..


       Ti-am dat mana si mai pierdut printre degetele subtiri ale tale,ti-am dat inima si mai pierdut prin durerea neagra care curgea pe marginea ei,ti-am dat sufletul si era indurerat si strasnic visator,insa a fugit printre vise si ai piedut....stam pe marginea unui clar de luna,insa visam separat si muncim impreuna pentru a indeplinii cerinte vesnice...am mutat o stea...o vezi?...zimi te rog...o vezi?...nu o vezi...inteleg...am visat ploaia care curge in viata noastra....ai visat si tu?...zimi te rog...ai visat?...inteleg..nu ai visat...dar pe mine ma vezi?vezi ca sunt in spatele tau si plang,rad,zambesc,ma zbat....
      E dimineata,si visez printre frunzele reci de toamna,dau incet cu piciorul prin ele,iar fosnetul simplu si zburdalnic imi da senzatia de viitor,imi da senzatia de vise care se pot implinii,insa copacii care pana ieri erau verzi...azi inchid vise prin culoarea cenusie, care parca astazi se termina tot, ca lumea din jur ne inchide intr-un univers al uitarii..inchid ochii,gandesc lent si imi doresc sa deschid ochii sa pot visa...

         Deschid ochii incet,cu ploapele tremurande, si privesc in jur...nu e nimeni pe drum...numai eu si natura din jurul meu...pot sa visez...ating usor pamantul cu talpile de caucic, iar in urma mea raman urmele lor, in speranta ca o sa ma cauti si o sa imi urmezi calea, ca o sa speri langa mine ca totu va fi bine...pasesc, iar din ochii obositi cad lacrimi care ard frunzele,iar focul imi inconjoara universul si il incalzeste cu speranta,ascund durerea printre frunze si ma joc cu ea,ating frunzele cu podu palmei si zambesc....
         Sunt doar vise,doar sperante,doar opinii...dar cred in cantecul frunzelor si in dragostea pentru tine.. ma inalt catre cer...iar focul puternic al lacrimilor mele il vei simti si tu...cand vei pasi pe urmele mele,prin frunzele reci ale toamnei...



2 comentarii:

  1. e frumos sa visezi!
    eu ador asta:D
    frumoase cuvinte si mai mult, frumoase imagini mentale mi-ai indus cu aceste cuvinte:D
    hugs

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc nela....mie dor de noptile in cara stateam si povesteam pana dimineara in fata casei tale....

    RăspundețiȘtergere