Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 3 noiembrie 2010

In urma pasilor necunoscuti....

Prin vise, creem drumuri, prin pasi lasam franturi din vise pe marginea prapastiei, insa viata ne poarta pe creste nemarginite...am inchis ochii pe un drum care il cunosteam, insa oamenii imi erau greu de descris, poate ca erau parti din visele mele, poate ca doreau sa ma cunoasca, insa eu stateam la departare in speranta ca voi atinge niste concluzii substantiale...am visat la tine superb suflet necunoscut, insa viata nu ne-a dat sansa sa fim fata in fata, ne-a lasat sa fim doar niste pusnici in viziuni diferite si sa ne intersectam pe cai partial egale ale tehnologiei...timpul a lasat ca discutiile sa continuie intr-un mod inadecvat, dar cert...purtam valul de matase pe culmi infinite in contradictia cuvintelor slefuite cu sarm si liniste interioara, insa din partea laterala la vietii, a mai batut si vant, nu puternic, dar destul incat sa duca discutiile spre o contradictie si spre discutii arzatoare...am crezut in timp, am atins sperante si am luptat cu tehnologia..insa printre cuvinte stricte a existat si cuvantul „candva”, care reprezenta timpul cand privirea sincera va patrunde in ochii tai, iar timpul se opreste pentru a discuta lucrurile greu stabilite prin tehnologie...

In privirea necunoscuta din fata mea, erai tu, insa lipseau cuvintele, lipseau cele de inceput, care trebuiau sa existe in momentul de inceput, dar cuvintele curgeau cu sinceritate si am distrus tehnologia prin priviri directe si perceptii aruncate intr-un larg necunoscut...insa timpul era asa de scurt, iar cuvintele curgeau siroaie pana la tine..
Se aude ceasul cu batai nemarginite, iar sunetul lui parca imi despica urechile in 2, te-am privit si m-am ridicat cu speranta ca discutiile vor continua in medii propice pentru 2 minti acebre...


R: Apoi cat timp e necesar sa poti despacheta un ambalaj si sa constati ce se ascunde in interior?
Un zambet si niste ochi sunt cele mai simple masti... Prefer sa vad ce nu se vede. Si e atat de usor… 
          Acest articol  este dedicat domnisoarei "Filip Maria Petronela" pentru modul in care s-a regasit in pasii simpli ai vietii.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu