Faceți căutări pe acest blog

vineri, 17 septembrie 2010

Un nou început


     Priveşte,iubeşte,simte dragostea din jurul tău,gândeşte liber,arată propriul tău comportament....vezi?simţi?....sunt lângă ţine,alergăm împreună,pădurea se despică şi creează un drum nou,un nou început.Şi ce dacă am suferit?Şi ce dacă a fost dureroasă perioadă care a trecut precum un uragan ce a şters un orăşel de pe hartă...
      Azi mă mut,mă mut într-o lume în care visez din nou,în care cuvintele cu sensul lor o să creeze universul mult aşteptat...până acum am învăţat,am suferit,am vrut să ştiu ce să fac şi ce să nu fac.Dar oare cu ce să încep?Mă ajută cineva?.....Deodată în jurul meu au apărut o mulţime de oameni care s-au oferit să mă ajute,să îmi creez universul în care să visez şi să mă simţ fericit/a,care îmi dau din ce în ce mai multă putere şi voinţa să lupt cu viaţă,să lupt să ating vârful.
 Cu fiecare secundă care trecea,se clădea câte puţin din visul meu,prin muncă şi trudă,prin voinţa,gândire şi comportament...
      Azi..am deschis ochii încet..am reuşit...azi..mă simţ mai liniştit,astăzi iubesc,astăzi trăiesc,astăzi am prietenii

 care au fost găsiţi în timp prin demostratii,astăzi viaţă mea poate să se clădească pe ceva real.Te simţ lângă mine,petalele de trandafir ce incorjoara aşternutul alb la patului îţi fac chipul blând să strălucească printre
razele ce tind să pătrundă în cameră prin geamul uşor crăpat..din cameră odaia alăturată se simte un miros plăcut şi dulce de cafea,care trezeşte simţurile noastre,ne dezmorteste...care tind să ne ridicăm,să păşim încet,să ne dăm seamă că timpul a avut efectul prielnic,că un nou început a venit..
     „Pas cu pas ,timpul,o să şteargă urme,durere,şi îţi va oferii începutul de care ai nevoie. 

      Ai nevoie de voinţa, iubire în suflet şi claritate în gândire........”
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu